Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Maria - 11 september 2009 07:50

Detta är helt fantastiskt,solen lyser och det är i stort sett ljummet ute och klockan är bara snart 8,00.Cool

Nu i helgen ska maken och sonen fiska kräftor igen.Det är nu sista gången för i år.Dom har fiskat 3 helger nu,så det finna ett antal kokta kräftor i frysen.Dom ska ätas en dag då dottern och hennes make kan komma.Min man och barnen är tokiga i kräftor.Dom sörplar och suger så det står härligt till om det.Själv håller jag mig till räkor.

Söndagen ska vi, som sagts tidigare till Sofiero, jag och Tyzon.Får hoppas på bra väder,tittade på fyrans väder igår och det såg skapligt ut,bara det inte regnar så är allt väder bra väder.

Blev inget tandläkarbesök igårRynkar på näsanmin tandläkare har semester.Så det är bara att härda ut tills på måndag och ta lite tabletter för att hålla smärtan stången.

Läser i lite andras bloggar att det är några som har sjuka hundar.Vill skänka er en speciell tanke och styrekramarFlört.

Aldrig roligt med sjuka hundar,och när man sedan svävar i ovisshet vad som orsakat sjukdomen eller smärtan,det är jobbigt och tär på ens krafter.Så jag håller alla tummar,tår och tassar att det ska lösa sig till det bästa för er och era hundarGlad.

Lite hundbad står på dagens meny,och kanske ett besök av en god vän.Vi får se vad som händer!!!

Önskar alla er vänner,bekanta och bloggläsare en riktigt Trevlig HelgCool

Ovido - Quiz & Flashcards