Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Maria - 27 september 2009 18:03

Så har vi varit på Sennenträff idag Tyzon och jag. 15 st Berner var det och deras hussar och mattar.Jag var lite fräck igår ,så jag ringde till vår lokalpress och bad de göra ett reportage om träffen.Och se det gjorde dom ,det kommer i vår tidning Tisdag eller Onsdag.En trevlig kvinnlig reporter  kom och tog lite bilder och fick lite information ,roligt!!!

Ett stort tack till Ingrid ,Lena och Gunilla för deras arragemang,mycket trevligt hade vi alla.

Gick en runda i vår fina park här i Ronneby,och stannade till vid Trollsjön för en fika och för att bekanta oss lite med varandra.Efter det samlad trupp tillbaka till utgångsplatsen för lite träning med våra hundar.Roligt hade vi och så trevligt att träffa lite nya människor som har samma intresse.Så fler träffar blir det för min del i alla fall,kan tro att de övriga också tyckte det va trevligt.

En massa bilder blev det ,är tyvärr dålig på namn så en del blir namnlösa! 

  

Dizel, Tyzons bror sitter inne vid grillplatsen

  

Tyzon badar i Trollsjön!

  

Liza och Michu sedan Patrik,Linn (Dizels husse och lillmatte) Carina och Lizas matte!

  

Diezel!

  

Lena ,Patrik och Häxan (tror jag) vid Trollsjön!

  

Kommer tyvärr inte ihåg vara sig hundarnas eller människornas namn!

  

Hootch, Gambler!

  

Carina och hennes Michu och Liza med husse och matte (kommer ej ihåg namnen )

  

Tyzon uppe vid Trollsjön!

  

Patrik( Dizels husse ) en av de 3 männen som vad med !

  

Lillaa söta Liza!

  

Tyzon !

  

Linn ,Dizels "lillmatte !

  

Diezel håller utkik!

  

Jennie och min Tyzon!

  

Susanne och hennes 2 flickor!

  

En mörk bild på Jennie och Tyzon ,men titta vilken fantastisk miljö !

  

Tyvärr kommer jag ihåg namnen men det är 2 hanar med sin husse och matte!

Ovido - Quiz & Flashcards