Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Maria - 18 september 2009 07:54

Jag känner mig fortfarande långt ifrån bra,lite småfebrig och hängig.Ska jobba hela helgen så det är väl bara att bita ihop.Har i och försig en hel massa plustimmar som jag måste ta ut,man får bara spara en viss del.Så man kanske skulle försöka få tag i en vikarie som vill jobba i helgen.Lite sent påtänkt men försöka duger.

Ett tjat blir det förståss om det helt underbara väder vi har och har haft en längre tid nu här i Blekinge.Soliga ,härliga dagar med temperature runt 16-18 grader och hög ,fin luft.

Var nere i vår lilla djuraffär häromdagen för att köpa mat till ormarna och ödlorna som sonen har.Och de hade rea ,ja till och med halva priset på diverse hundbäddar.Så jag köpte de 2 stora som var kvar.Och den har sannerligen blivit poppis här hemma.Den andra dynan frågade jag en vän om hon ville köpa till sin hund och se det ville hon och blev så glad att jag frågade.

Ha en trevlig helg ni alla.Lite bilder får avsluta dagens inlägg.En på Tyzon och nya dynan och de andra på mina älsklingar då de var valpar.Satt och gick igenom mitt fotoalbum igår och blev lite nostalgisk och framförallt valpsjuk.Tyzon är ju 1 år den 6 November,så några små valpar har jag inte här längre.

  

Tyzon på nya dynan!

 

Lovis ca 10 veckor!

   

Mattis 12 veckor!

   

Tyzon 9 veckor! 

Ovido - Quiz & Flashcards