Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Maria - 25 september 2009 22:05

Vaknade vid 2-tiden idag efter ett nattpass.Så nu är man ledig tills på Tisdagkväll,skönt!Hundarna och jag har varit ute hela eftermiddagen och kvällen i det underbara höstvädret.Idag fyller min käre Far år ,så ett strort Grattis till dig min lilla far! Dom har varit här en stund nu och lånat vår dusch,för de håller på att renovera sitt badrum.(min mor och far ).

På Söndag är det dags för Sennenträff i Brunnsparken kl 11,00,ser fram mot det.Får hoppas att jag kommer ihåg att ta med kameran och tar lite fina bilder.Och ett bra väder håller vi tummarna för förståss.Cool

Tog lite bilder i dag i trädgården på blommorna som fortfarande blommar, och på hundarna .

Ha en riktigt trevlig helg ni alla .

  

      Lovis

  

Alla 3 delar på en nalle som höll i 5 minuter

  

Alla gillar Lovis!!!

  

Som sagt alla gillar Lovis en del bara vissa delar av henne!!!

  

Luktärten runt päronträdet blommar fortfarande!

  

Ingrid-Marie äpplen!

  

Huvudbild på Mattis mitt i en rosa Femtunga!

  

Lilla Lovisen smyger!

  

Mattis!

  

Lovis!

  

En liten ensam ringblomma!

  

  

Trädgårdshibiskus!

  

Lovis !

  

Nejlikor och Tobaksblomma som har blommat hela sommaren!

  

Mattis och Lovis!

  

2 amplar med Femtungor som blommar som bäst nu !

  

Tyzon !

  

En av 3 lådor med Pelargonier och Femtungor!

  

Lovisen !

  

Mattis !

  

Tyzon !

Ovido - Quiz & Flashcards