Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Maria - 31 maj 2010 08:46

Ynka 10 grader varmt ,och nordliga vindar regn, gör att det känns som en ruggig höstdag idag.Inte kan man tro att det är 1 Juni i morgon inte   

Har ju jobbat denna helgen,så den har försvunnit i ett nafs. Jag sover inte  så många timmar när jag jobbar,så man är lite seg och underlig i huvudet av lite för lite sömn  .Igår vad det Morsdag och jag fick en jättefin solstol av stora sonen,ska åka och köpa mig en till så att vi har två.

I Fredags fick jag ett sms, att en av de tikar som Tyzon är tänkt att para,löper nu.Så det blir lite dambesök framöver  .Det är ett par stycken som har frågat om att få låna Tyzon,och det är helt ok.Ska bli spännade att få bli "farmor".Angående Tyzon och hans Borelia är han frisk och kry och gamla vanliga goa Tyzon igen.Tror att han har gått och burit på Borelia länge.Mattis fick ju även han Borelia, och dom kanske blev drabbade samtidigt,vad vet jag.

Annars lunkar allt på i stilla mak här hos oss,och skönt är det .Hade eventuellt tänkt att åka till Göteborg och Tvåker på utställningarna där.Men jag hoppar över dom i år.Lovis och Tyzon kommer förmodligen att vara avfällda då,så vi siktar in oss på Ängelholm med Flisan, och sedan Sofiero och Växjö. Men vilka som anmäls dit har jag inte bestämt ännu,det är gott om tid.

Ha en bra vecka ni alla.Här nere hos oss, ska enligt metrologerna sommaren komma på Onsdag,hoppas att de har rätt för en gång skull.  

Ovido - Quiz & Flashcards