Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Maria - 19 maj 2010 13:44

Kände mig ju lite sliten och trött i Måndags.Trodde det berodde på en fullspäckad helg,och lite för lite sömn.Delvis är det nog så,men det vad en riktig "bonnaförkylning" med feber,halsont och hosta som stod på lur.Marcus minsta sonen har varit dålig i helgen och är fortfarnde ,så jag skyller på honom att det är han som smittat mig.Hopplöst att känna sig dålig,blir på så dåligt humör när man inte kan "köra"på som man brukar. Tuffar på i halvfart och svettas så fort jag rör mig,så frustrerande när man har mycket som man tänkt att göra.Men det är bara att gilla läget och knapra i sig Alvedon för att hålla febern i schack i alla fall.Vill vara pigg till helgen ,då jag tänkt köra ner till Hässleholm för att kika på lite vackra hundar och förhoppningsvis träffa trevliga benervänner.

Igår vad Flisan 5 månader,fasen vad tiden går.Ingen liten ullig,knubbig Bernerbaby längre,utan en långbent ginglig tös.Lilla Lexi hon vad 3 månder för ett tag sedan.Även hon har växt som bara tusan.

"Lite" bilder på mina flickor får avsluta dagens inlägg.

                            

Ovido - Quiz & Flashcards