Lite om livet på Ellebäckens !

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Bara bilder!!

Av Maria - 21 oktober 2009 14:28

Fick som sagt vad hjälp att trimma mina hundar igår,och de blev så fina .Tack än en gång Ingrid.Och nyvaken efter ett nattpass sätter jag mig för att kolla min mail.Och massor av bilder har jag fått skickade till mig på nytrimmade hundar.Så många bilder blir det idag.

  

Mattis

 

  

Tyzon

 

  

Tyzon

 

  

Mattis

 

  

Tyzon

 

  

Tyzon

 

  

Mattis

 

  

Mattis

 

 
Lovis                                                  


                                  

 

 
Lovis 


  

Lovis 

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

21 oktober 2009 15:16

Det var lite bilder:)
Och det är ju super skönt när man kan få hjälp, men snart kan du själv;)

Hoppas du har fått sova lite nu då? för vädret ute är helt underbart solen visar verkligen vad den kan.
Och blir det fler sådana höst dagar skall man inte klaga.
sköt om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Jennie

Jennie

21 oktober 2009 17:39

Verkligen fina bilder, hon är duktig Ingrid.
Vilken lycka att få lite hjälp med pälsvård.

Många kramar och lycka till i utställningsringarna de kommande veckosluten.

http://www.hooked-on-a-feeling.bloggagratis.se

 
Tina och Tea

Tina och Tea

21 oktober 2009 23:22

Ja, visst har jag varit duktig i min blogg på sistone.....får se om det håller i sig :D !
Så härliga bilder på hundarna, Ingrid är så duktig ! Och Tyzon är så stilig så, dessa mörka ögon...man smälter ju....

http://www.bernertea.webs.com

 
Ingen bild

newtons kennel

22 oktober 2009 00:00

Jätte fina bilder på jätte fina och mycket vackra hundar.
Gillar Tyzons huvud skarpt.
Ha fortsatt skön vecka med massor av mys....

Kram

 
Marianne

Marianne

22 oktober 2009 10:26

Mycket fina bilder på hundarna. Schysst att du får hjälp utifrån med att fixa till hundarna. Men du bor ju nära din uppfödare så varför inte åka dit istället? Råd om skötsel mm igår ju valpköparpaketet så att säga.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Inger Johansson

Inger Johansson

23 oktober 2009 14:26

Önskar en trevlig helg och lycka till i Hoby! Vi ska fly fältet och grisarna och åka till Öland.
Bernerkramar Inger o gänget

http://www.orville-poppe.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 8 oktober 2013 19:45

Varit och ultraludat Ambra idag,inga valpar,tredje gången hon går tom,och vi har använt olika hanar. Så idag kändes det som att den sista lilla gnistan slocknade. Vi har haft sådan otur med tikar vi köpt in,nu är ju i och för sig Ambra efter Tyzon vå...

Av Maria - 27 februari 2013 20:16

Blev upplyst att en valpspekulant att min hemsida uppdaterades senast 2011, och bloggen i höstas.Riktigt dåligt är det,men hemsidan om ska jag vara ärlig och säga, har jag glömt bort hur man uppdaterar.En ny hemsida kommer att komma igång så småningo...

Av Maria - 1 oktober 2012 09:27

Hösten är nog min årstid,med alla dessa färger i naturen. Ja... eller kanske vintern,några minusgrader och och vit fin snö.Eller våren,när allt vaknar till liv igen,och det är sådär ljusgrönt ute. Eller kanske sommaren,med dessa ljumna,ljusa kvällar....

Av Maria - 3 september 2012 09:01

Vi har en lite grupp på Facebook som heter Sennenfolket i Blekinge.Har man lust att hitta på något,så lägger man upp en länk där.Nu vad det Lena på Clangulas kennel i Jämjö,som bjöd in till träff vid Färskesjön i Lördags. Så roligt vad det, att det v...

Av Maria - 24 augusti 2012 11:08

Blev så glad igår kväll när jag kollade min mail,och hade fått en hälsning från Ammie med familj.Ammie vad den vildaste av valparna,och fick namnet Maya Piraya här hemma  . Något som hon fortfarande verkar leva upp till.Tog mig friheten och kopiera e...

Ovido - Quiz & Flashcards