Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria - 23 oktober 2009 16:36

Fredag kväll och denna veckan har då bara rusat förbi.Förra helgen vad jag ju iväg så den helgen bara sprang förbi,och tidiga morgnar blev det.Så imorgon ska jag sova ut ordentligt till jag vaknar av mig själv.Hade en vän här idag på fika(tack för en trevlig förmiddag) och vi pratade just om vad man gör om dagarna egentligen.Man tänker att det och det ska jag göra idag ,men så vips så är det kväll och inget eller bara delar av de man tänkt sig har blivit gjort.Så har det varit för mig denna veckan .Hade så mycket planer och bara en liten bråkdel har blivit gjorda.Nu ikväll ska Lovis få sig ett bad och Tyzon får vänta tills imorgon.Lika bra att vänta in i det sista med honom,då han har en förmåga att hitta både det ena eller det andra all rulla sig i eller gräver han en grop.Mattis ska tyvärr inte ställas på Söndag.Han tog en genväg häromdagen nedför ett berg. Istället för att gå runt som Lovis gjorde kanade han ner längs berget i den tjocka mossan .Inget allvarligt hoppas jag men han haltar lite på vänster framben.Benet är varken svullet eller varmt och han ömmar inte vid beröring,men någon form av sträckning har han nog fått.Blir han inte bättre eller det förvärras får vi åka till vetrinären på Måndag, har konsulterat vetrinären idag.

Avsluter dagens inlägg med ett par bilder på "sjuklingen" Mattis.

Ha en trevlig helg ni alla.


    









Ovido - Quiz & Flashcards