Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Maria - 7 mars 2010 12:12

Vi har fortfarande kalla .stjärnklara nättter,men helt ljuvliga dagar.Både idag och igår har det varit ett par plusgrader så det har tagit regält på snötäcket.Skaren i skog och mark, håller både hundarna och mig,så vi har gjort lååååånga promenader.Maken är ju hemma med lilla Flisan nu när det är helg, annars på vardagarna får hon vara i en stor bur när de stora och jag är ute.Och då har jag lite dåligt samvete för henne så vi är inte iväg så länge då.Idag vad kameran med på vår tur och det blev massor av foton tagna.För att inte trötta ut er med alla fotona tar vi en hund i taget ,så idag bjuds det på Tyzon.

Igår skulle jag varit på en föreläsning med Marie Ström som handlade om våra hundars signaler.Men tyvärr hanns det inte med då det kom lite annat i vägen.Men hon skulle återkomma med sin föreläsning lite senare denna månaden ,och då ska jag allt försöka att komma.

Ha en bra dag ni alla i det underbara vädret.  


Här kommer en bildserie på Tyzon!!!!!

                            

Ovido - Quiz & Flashcards