Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Maria - 17 februari 2010 07:45

Såg på nyheterna igår att de ska komma mera snö  .Visst gillar jag vinter och snö,men nu tycker tom jag att det får vara nog.Någon pessimist talade om för mig, att han hade hört att det skulle ligga minst hela Mars månad också.

Ja ja,det är väl bara att gilla läget och se glad ut,våren kommer väl den med så småningom.Hade lite kalas för Tim igår här hos oss,han bor i en sådan liten lägenhet så vi fick vara här hos oss i stället.Tims kompis?????Emma,hon hade aldrig sett en Bernervalp hon,så hon kunde knappt slita sig från lilla Flisan (vem kan det ?).

Dagarna tuffar på ,och man börjar komma in i lite nya rutiner.Jag är en rutinmänniska jag ,som gärna har mina rutiner .Tycker det är skönt att man gör som man brukar ,och nu är det lite valprutiner som börjar ta form.Måste se till att uppdatera min hemsida,när tiden finns för lite längre datastunder.Men jag har i alla fall lagt till lite nya länkar här på Bloggen !!!!!!!

Tog lite bilder igår ,men tyvärr har mitt redigeringsprogram på datorn säckat ihop,så jag kan inte redigera bilderna.Men,men håll till godo i alla fall.

Ha en bra dag ni alla ,nu väntar då jag på  i alla fall !

             
      

Ovido - Quiz & Flashcards