Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Maria - 26 maj 2009 22:02

Dagarna går och man vet ta mig den inte vad man gör ,men tiden bara rinner iväg.Det är städning ,handling,tvätt,hundarna osv.Men idag vet jag i alla fall vad jag har gjort,varit hos "vetten" med lilla Tyzon för han haltar lite.Karin röntgade bogen och armbågarna och som tur va såg det utmärkt ut,så förmodligen växtvärk eller en sträckning.Han fick lite värktabletter Remadyl att äta 10 dagar så ska vi hoppas att det blivit bättre.Har haft én hiskelig huvudvärk hela eftermiddagen , men nu har det blivit lite bättre, ni ska se att det är åska på gång.Hundarna och jag har varit ute hela kvällen busat och härjat i trädgården,ja inte Tyzon han fick ett tuggben så han är i stillhet.Tog lite foton nu ikväll men de blev lite mörka trots blixt,men håll till godo i alla fall,dom är på Tyzon och Mattis.Det blev en bild på Lovis såg jag det är hon som står framför parksoffan.Ha en fortsatt trevlig vecka go vänner.Mattis

Ovido - Quiz & Flashcards