Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Maria - 16 maj 2009 18:59

Så då vad man hemma från en dag på utställningen i Hässleholm.Perfeft väder ca 14 grader varmt och kan ni tänka er,inget regn.En jättetrevlig utställning med massor av vackra hundar,tror det vad ca 80st Berner i alla former och storlekar.

Tyzon tävlade i valpklass 6-9 månader där han placerade sig som 3:a och hana bror Diezel som 4:a.Ett resultat som jag är så nöjd med , för han skötte sig exemplariskt,och tycker nog att det är ganska roligt i alla fall.Och det är huvudsaken att vi har kul.Tyzons mamma Tea fick en 1:a i öppen klassen ,roligt Tina. Men det vad en Bleking som sopade matta med konkurenterna i unghundsklassen och det vad Ekoxens Ponderosa Silver Girl "Ada".1:a med CK CERT & BIR.Ett jättegrattis till Marianne på Ekoxens.

Mannen fick vara fotograf idag ,och tar jag dåliga bilder så ska ni se dessa.Nä skojar, bara jag är tacksam att han följer med mig på utställningar för han tycker det är allt annat än roligt.Så jag avsluter dagens inlägg med ett par foton tagna av mannen i dag på Tyzon och mig.

Ha en fortsatt trevlig helg goa vänner

Ovido - Quiz & Flashcards