Lite om livet på Ellebäckens !

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

En liten inbjudan !

Av Maria - 7 april 2010 08:36

Denna tanken har funnits ett tag här nu, att jag skulle vilja ta en sväng i skog och mark med er alla goa hundvänner,och bjuda er alla på lite att stoppa i magen.

Så jag tänkte bjuda er alla som vill och kan, på en härlig skogspromenad nu till helgen.Lördag eller Söndag spelar mig ingen roll.

Vi går en långpromenad i skogen ,där hundarna kan vara lösa den största delen.

Sedan går vi hem till oss ,där vi bjuder på grillad korv,dricka ,kaffe och kaka.

Ett litet sätt för oss att tacka er alla som stöttat oss då vi har haft flera tunga motgångar nu ett tag.Först Mattis som vi fick omplacera,sedan vår lilla katt Challe som vi fick avliva.Boss som det vad så dåligt med, att även han fick avlivas och nu detta med Tyzon.

Ni kan väl höra av er till oss via telefon eller mail.Om vilken dag som passar er bäst och hur många som kommer. 0457-24136  0708-570514 2929johansson@telia.com

Alla är hjärtligt välkommna,goa vänner som anonyma bloggläsare.

Ju fler vi är dessto roligare.

 
 
Ingen bild

Yvonne och Smilla

7 april 2010 10:34

Men herregud, hur många jobiga saker får hända på en gång! Men vad skönt att han är hemma igen och hoppas verkligen han blir helt bra! Jag har inte läst din blogg på länge så jag visste inte om allt som hänt. Tyvärr kan jag inte komma i helgen, jättesynd, men jag ska på begravning uppe i Stockholm.
Jättetrevligt initiativ iallafall! kram /Yvonne

 
Lena

Lena

7 april 2010 10:46

Synd att ni bor så långt bort. Hoppas att ni får en härlig dag. Med många skratt. Ta hand om er.
Kraaam Lena,Daisy och Foppa

http://www.bernwiks.se

 
Ingen bild

Catharina, Liza och Sally

7 april 2010 10:51

Vilket roligt initiativ att bjuda in en massa hundar och deras hussar och mattar!!!!!!!!! KUL KUL!!!! Hoppas verkligen vi kan komma, återkommer.

Kram Catharina, Liza och födelsedagsbarnet Sally

 
Marianne

Marianne

7 april 2010 10:52

Det är alltid kul att träffa sina vänner. Jag ska bara kolla upp med gubben om jag kan få ledigt i helgen :). Vi jobbar ju på vårt hundhus, så det gäller att ta vara på de lediga dagarna.
Vi hörs och ses
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 8 oktober 2013 19:45

Varit och ultraludat Ambra idag,inga valpar,tredje gången hon går tom,och vi har använt olika hanar. Så idag kändes det som att den sista lilla gnistan slocknade. Vi har haft sådan otur med tikar vi köpt in,nu är ju i och för sig Ambra efter Tyzon vå...

Av Maria - 27 februari 2013 20:16

Blev upplyst att en valpspekulant att min hemsida uppdaterades senast 2011, och bloggen i höstas.Riktigt dåligt är det,men hemsidan om ska jag vara ärlig och säga, har jag glömt bort hur man uppdaterar.En ny hemsida kommer att komma igång så småningo...

Av Maria - 1 oktober 2012 09:27

Hösten är nog min årstid,med alla dessa färger i naturen. Ja... eller kanske vintern,några minusgrader och och vit fin snö.Eller våren,när allt vaknar till liv igen,och det är sådär ljusgrönt ute. Eller kanske sommaren,med dessa ljumna,ljusa kvällar....

Av Maria - 3 september 2012 09:01

Vi har en lite grupp på Facebook som heter Sennenfolket i Blekinge.Har man lust att hitta på något,så lägger man upp en länk där.Nu vad det Lena på Clangulas kennel i Jämjö,som bjöd in till träff vid Färskesjön i Lördags. Så roligt vad det, att det v...

Av Maria - 24 augusti 2012 11:08

Blev så glad igår kväll när jag kollade min mail,och hade fått en hälsning från Ammie med familj.Ammie vad den vildaste av valparna,och fick namnet Maya Piraya här hemma  . Något som hon fortfarande verkar leva upp till.Tog mig friheten och kopiera e...

Ovido - Quiz & Flashcards