Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Maria - 17 mars 2009 19:07

Idag har det blåst som bara den.Annars har det varit varmt och skönt , vi hade 10,2 grader idag.Härligt är våren kanske på väg ändå? Denna veckan är det fullt upp ,vissa veckor bara blir så.Möten på jobbet 2 stycken och idag har jag lämnat ifrån mig årets deklaration till revisorn gällande vårt företag,nu är det bara att hoppas att jag har fått med alla ppper som ska med och det va en regäl hög ska jag säga.Imorgon ska jag jobba och sedan ska jag sova och sen är det helg igen .Vad tar tiden vägen?

På tal om tid , imorgon är min lilla Mattis 11 månader bara ca 1 månad kvar till röntgen,har tid den 21 April,så det gäller att hålla tummarna för att han ska vara fri.Avslutar dagens inlägg med lite bilder på 11 månders Mattis.

Ovido - Quiz & Flashcards