Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Maria - 16 juli 2010 10:41

Japp,så har hon då kommit hem till oss lilla Noomi.Flög upp och hämtade henne igår morse kl 8,30,och dagen tillbringade jag hos Monika då planet hem inte gick förrräns kl 15,35.Tackar Monika för en trevlig och händelserik dag på hästgården där hon bor.Fick vara med om en betäckning av ett sto genom inserminering.Hovslagaren vad på gården denna dagen ,så jag passade på att ta en bit hov av stallets stjärna Nisse Bean,som för övrigt kommer att starta på V75 nästa helg.

Lilla Noomi charmade alla både på flygplatsen och ombord på planet,tills hon somnade och sov i stort sett hela vägen hem.

Min lilla flock här hemma välkommnade henne så bra som bara ett gäng härliga Berners kan göra.Tyzon han snufsade och gosade med henne,Lovis tog en snabbtitt,men Flisan tog på sig stora syster rollen direkt hon.

Så jag, Noomi, och Flisan har sovit i hundrummet i natt.Och så fört lilla Noomi pep,så vad Flisan framme för att kolla vad det vad som vad fel .Så underbara dom är !

Massor av bilder på Noomi,scrolla på ni !


             
Noomi hemma hos Monika!
 
Min store son Tim
 
Tims flickvän Emma! 
   
Noomi och Flisan vid badbaljan .Lexi har rivit sönder poolen
        

Ovido - Quiz & Flashcards