Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Maria - 30 augusti 2009 12:36

Solig härlig helg,men nu öppnade sig himlens portar då passar jag på att skriva ett litet inlägg i bloggen.

Igår var vi på en liten inoff i Tingsryd,och det gick strålande.Lovis 1:1 Hp Bir    Tyzon 1:1 Hp Bim.Men det som vad det roligaste vad att maken fick hoppa in i ringen och ställa Tyzon .Jag kan ju inte ställa båda,svettigt värre för maken ,och domaren fick sig ett gott skratt.Men bra gick det, och det var riktigt roligt att maken och jag ställde samtidigt.Då ska det tilläggas att maken aldrig ställt innan och avskyr allt vad utställningar heter.Men han gjorde det och jag är så tacksam.

I fredags kom vårt lilla barnbarn Emilia för att stanna här hos oss i helgen.Det va inget som vad planerat så vi fick lägga lite saker åt sidan och tillbringa helgen med henne istället.Hon var med uppe i Tingsryd men tyckte inte det vad speciellt roligt ,så därför stannade vi inte till finalerna.

Stora sonen har en kompis som är rullstolsbunden efter en olycka,och han ställde sin Sibirian Husky "Obi" för första gången,och det gick så bra.

Visar lite bilder nedan:

Mickes Obi,från igår i Tingsryd

Eklövens Hardy Heartbreaker "Oliver " som är en bror till min Tyzon och bor i Norge

Nästa är på  Lovis från igår.

Och den sista är på "Micke" och hans Sibirian Husky  "Obi"

En fortsatt trevlig Söndag önskar jag alla mina vänner och bekanta.

Ovido - Quiz & Flashcards