Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Maria - 18 december 2009 16:15

Kände mig inte riktigt i form i morse  ,satt och tänkte på allt jag har att göra nu innan jul.Det ska städas,handlas ,köpas julklappar, baka mm.Har tagit lite ledigt från mitt nattajobb men det är mycket att göra på firman nu innan årsslutet.Så för att samla lite nya krafter kokade jag mig lite choklad,packade ner sittunderlag,kameran och tog med mig hundarna ut i skogen.Nästan 2 timmar strosade vi runt ,och måååååånga bilder blev det.

Önskar er alla vänner ,bekanta och bloggläsare en trevlig 4:e advent.Bara 6 dagar kvar tills det är julafton.  Lite bilder från dagens utflykt avslutar dagens inlägg.


Mattis
 
Mattis
 
Lovis
 
Lovis
 
Här vill jag bo,men det är tyvärr inte till salu!
 
Tyzon
 
Boss
 
Tyzon
 
Ville visa er hur underligt detta trädet växer.Är som en liten bänk,lagom att sitta en stund på!
 
Tyzon  

Mattis och Boss 
 
Mattis och Boss i full fart!
 
Lovis ,Boss och Mattis
 
Mattis
   
Tyzon 

Ovido - Quiz & Flashcards