Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Maria - 1 januari 2011 16:22

Bara ettor och nollor i dagens datum,något som i alla fall en dator förstår !

Idag har vi haft snudd på storm här hos oss,och +2 grader.Snön har sjunkt ihop regält, för det tom regnade nyårsnatten. Men se nu fryser det på igen,vilket gör att det är totalt livsfarligt i och med att det är sååååå halt.Vi har trotsat vindarna idag hundarna och jag, och varit ute i stort sett hela dagen. Skottat runt staketet på insidan i hundarnas inhägnad,för där hade blivit mycket snö .Har försökt hålla det snöfritt så gott det har gått,men vi har ju väldigt mycket snö,någon hade  mätt upp hela 97 cm .Men nu är där en gång runt hela staketet,och min rygg säger AJ;AJ;AJ!!! Saknar mitt badkar,har bara dusch här på gården.Får nog tusan ta och flörta lite med gubben min, så jag får ett badkar framöver.

Jag önskar er alla en God Fortsättning på 2011, och hoppas att detta året ska vara ett bra år för er alla.

"Lite" bilder får avsluta årets första blogg,tagna den 29 December då hela ligan fick följa med på en liten sväng.


                                          



Ovido - Quiz & Flashcards