Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Maria - 18 februari 2009 10:38

Igår kväll kom Göran min datavän och hämtade min dator.Och tänka sig! i morse halv 8 ringde det på dörren och där stod han med en lagad dator under armen. Jättetack till dig Göran du är fantastisk.Å så skönt att ha sin egen dator igen,och kunna kolla sin mail och göra allt som jag ligger efter med.

Igår kväll ringde jag till en vän som varit sjuk sen i Fredags,å du milde, jag blev regält orolig för hur hon lät .Sa till henne att åka till sjukhuset snarast för hon va riktigt dålig.Och i morse hade jag fått ett sms att hon följt mitt råd och åkt till akuten och hon hade dubbelsidig lunginflammation.Nu känner jag mig lugnare när jag vet att hon fått vård.

Igår va jag och hämtade min nya kamera.så roligt.Ska försöka lära mig den så småningom ,när tiden finns.Provade att ta lite bilder inne igår kväll och vilken skillnad mot min förra.Klara fina bilder, ej suddiga och med en fantastisk skärpa.Så nu ska här fotograferas!!!!

Anmälde alla mina hundar till Bräkne-Hoby igår,så nu ska här ställas ut.Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle springa runt i en utställningsring hade jag bara skrattat och sagt aldrig! Och tänka sig jag tycker det är jätteroligt,men jag har inte ställt men ett par gånger så jag är nybörjare, men det är vi alla i början.Och man måste ju börja någon gång,när vi va i Hässleholm och Ronneby ställde Carina åt mig.Men i Bräkne-Hoby senast ställde jag själv och det gick väl så där tycker jag men det va kul och det är huvudsaken.

Ska se om jag har tid i eftermiddag att köra ner till min sjuka vän och titta till henne lite,det är väl alltid något jag kan hjälpa henne med.

Ha en trevlig dag så hörs vi

Ovido - Quiz & Flashcards