Lite om livet på Ellebäckens !

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Maria - 23 oktober 2010 11:59

Trillade ner för trappan i hallen i Onsdags,du milde vad jag slog i ryggen och vänstra armbågen.  .Landade nere vid skohyllan,och tappade andan.Goe Lovisen kom snabbt till undsättning,  pep och gnydde och försökte få "liv" i mig igen.Idag känns det väl lite bättre,men jag tror att nedre delen av revbenen har fått sig en regäl törn.

Gubben min, och lilla sonen, är uppe på gården och håller på att hägna in där hundarna ska vara. Skönt när det blir klart,så att man kan ha hundarna med sig, när vi håller på att fixar till lite innan vi flyttar in.

Hade tänkt jag skulle göra en sista höststädning av trädgården i huset där vi bor  igår.Men det får läggas på hyllan så länge, tills ryggen känns bättre.Men som tur är har man 5 små hjälpredor, som hjälper till på sitt lilla vis.

Ha en trevlig helg ni alla.Bilder på hjälpredornas trädgårdsstädning, får avsluta veckans blogg.


                                                 
     

Ovido - Quiz & Flashcards